Robotmuis - Activiteitenset
- Versterkt en ontwikkelt de concentratie van kinderen.
- Een geslaagd cadeau-idee voor nieuwsgierige kinderen.
- Concentratie
- Nieuwsgierigheid
- Oorzaak / Werking
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Een uitdagende set, waarbij het kind leert over het coderen van elektronica in de vorm van een robotmuis die zich door het labyrint moet bewegen. Een fantastische extra uitdaging op het gebied van basis- en stapcodering.
Wanneer je het parcours bouwt, denk je tegelijkertijd na over hoe de muis moet rijden, en programmeer je deze daarna. Hier komen logisch en kritisch denken aan bod, wat het technische spel leuk en uitdagend maakt.
De set bevat:
1 muis - (batterijen zijn niet inbegrepen)
16 basisplaten, plastic
22 labyrintwanden, plastic
3 tunnelstukken
30 dubbelzijdige codeerkaarten
20 kaarten om de route van de muis naar de kaas te plannen en te volgen
Handleiding is in het Engels
Dit product ontwikkelt de volgende competenties:
- Moedigt je kind aan om zich te concentreren.
- Een geweldig cadeau-idee voor nieuwsgierige kinderen.
- Nu kan je kind hands-on ervaring opdoen met het concept van oorzaak-gevolg.
Geschikt vanaf 5 jaar tot 7 jaar
Het idee dat wetenschap stoffig is en dat wetenschappers uitsluitend lopen te knoeien in een ongezellig laboratorium is allang achterhaald. Dat demonstreert het bestaan van allerlei spannend STEM-speelgoed (Science, Technology, Engineering and Math) wel. Het onderscheid tussen natuurwetenschap, technologie, bouwkunde en wiskunde vervaagt, en tussen de bedrijven van spelen en experimenten door leert je kind een heleboel.
Ken je Learning Resources?
Materialen aanbieden aan kinderen die het leuk maken om te leren is het doel van Learning Resources - dat is ook aan de naam af te zien.STEM (Science, Technology, Engineering en Math) in het bijzonder heeft de focus bij Learning Resources. Daarom kan je kind bijv. leren om robots te bouwen, de wereld om zich heen te onderzoeken, te experimenteren en te coderen. Voor leraren is Learning Resources een goudmijn om te gebruiken in de klas. Codeer-dino's, rekenspelletjes en sorteerspelletjes met dierfiguren kunnen een speels element toevoegen aan de les.
Bekijk hier al onze producten van Learning Resources.
Word wijzer over het FSC en PEFC keurmerk, CE, Nordic Swan Ecolabel en de andere certificeringen. Klik hier
Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?Hier lees je meer over STEM, STEAM en STREAM. Lees hier meer.
| Artikelnummer | 21-LER2831 |
|---|---|
| Brand | Learning Resources |
| Leeftijd | 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar |
| Geschikt voor | Concentratie , Nieuwsgierigheid, Oorzaak / Werking |
| Functie | Fantasie, Fijne motoriek, Geheugen, Oog-hand coördinatie, Concentratie, Logisch nadenken, Rollenspel |
| Handleiding / Spelregels | Engels, Frans, Spaans, Duits |




Login and Registration Form