Robotmuis - Activiteitenset
- Wekt/Wekt zeer waarschijnlijk interesse bij je kind in ondernemerschap en bouwklussen.
- Zelfstandig ondernemen
- Concentratie
- Nieuwsgierigheid
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11+ jaar
- Senior
Een uitdagende set, waarbij het kind leert over het coderen van elektronica in de vorm van een robotmuis die zich door het labyrint moet bewegen. Een fantastische extra uitdaging op het gebied van basis- en stapcodering.
Wanneer je het parcours bouwt, denk je tegelijkertijd na over hoe de muis moet rijden, en programmeer je deze daarna. Hier komen logisch en kritisch denken aan bod, wat het technische spel leuk en uitdagend maakt.
De set bevat:
1 muis - (batterijen zijn niet inbegrepen)
16 basisplaten, plastic
22 labyrintwanden, plastic
3 tunnelstukken
30 dubbelzijdige codeerkaarten
20 kaarten om de route van de muis naar de kaas te plannen en te volgen
Handleiding is in het Engels
Dit product ontwikkelt de volgende competenties:
- Wekt belangstelling voor bouwen en DIY-projecten.
- Je kind wordt erin getraind om zich beter te concentreren.
- Een goed cadeau-idee voor nieuwsgierige kinderen.
Geschikt vanaf 5 jaar tot 7 jaar
STEM staat voor Science, Technology, Engineering and Math, en de afkorting beslaat allerlei soorten speelgoed en activiteiten die met een interdisciplinaire benadering leren en spelen met elkaar verweven. Wanneer je kind met op STEM-gebaseerde instrumenten, gereedschap of speelgoed speelt, ontwikkelt dit de nieuwsgierigheid naar en het begrip van natuurwetenschap van je kind.
Ken je Learning Resources?
Materialen aanbieden aan kinderen die het leuk maken om te leren is het doel van Learning Resources - dat geeft de naam al aan.STEM (Science, Technology, Engineering en Math) in het bijzonder heeft de focus bij Learning Resources. Om die reden kan je kind bijvoorbeeld leren om onderzoek te doen, te experimenteren, te coderen en robots te bouwen. Voor onderwijzers is Learning Resources een goudmijn om te gebruiken in de klas. Sorteerspelletjes met dierfiguren, rekenspelletjes en codeer-dino's kunnen de les echt een oppepper geven.
Bekijk hier het assortiment van Learning Resources.
Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?Hier lees je meer over STEM, STEAM en STREAM. Lees hier meer.
Artikelnummer | 21-LER2831 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Leeftijd | 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar |
Geschikt voor | Zelfstandig ondernemen, Concentratie , Nieuwsgierigheid |
Functie | Zelfstandig ondernemen, Fantasie, Fijne motoriek, Geheugen, Oog-hand coördinatie, Aanleren, Concentratie, Coördinatie, Logisch nadenken, Rollenspel |
Handleiding / Spelregels | Engels, Frans, Spaans, Duits |
Login and Registration Form