Programmeer je magische dierenvriendje - Draak
- Ontwikkelt het leervermogen van je kindje, wat zowel door het leren van feitelijke kennis als door het gebruik van zijn of haar lichaam wordt geprikkeld.
- Leren
- Creativiteit
- Leerbereidheid
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Ontmoet Blazer - de grappigste drakenvriend.
Met de draak en accessoires kan je kind leren coderen en de bewegingen van de draak programmeren, zodat deze doet wat je kind wil.
In het mooie toverboek staan veel magische avonturen voor de Draak Blazer. Je kind kan de toverstok instellen op "betoveringmodus" en een spreuk gebruiken, die Blazer laat oplichten, dansen, monsters bestrijden of de bal volgen die je beweegt.
Blazer kan in totaal 12 verschillende trucs leren samen met je kind.
Een interactieve en speelse manier om vooruit te denken, zoals je moet doen wanneer je apps en computerprogramma's programmeert.
Je kind kan Blazer programmeren om in verschillende sequenties te bewegen in "Code mode" of zijn eigen uitdagingen voor Blazer coderen met de vele mooie dingen in de speelgoedset van 22 delen.
De draak en de toverstok gebruiken in totaal 5 AAA-batterijen, die niet zijn inbegrepen.
Dit artikel ondersteunt het welzijn van je kinderen:
- Bevordert het leervermogen van je kindje, wat zowel door het gebruik van haar of zijn lichaam als door het opdoen van feitelijke kennis wordt geprikkeld.
- Geweldig voor het kind dat ZO graag wil leren.
Geschikt voor kinderen van 4 jaar tot 7 jaar
STEM staat voor Science, Technology, Engineering and Math, en de afkorting beslaat allerlei soorten speelgoed en activiteiten die een interdisciplinaire insteek hebben, en spelen en leren met elkaar combineren. Wanneer je kind met op STEM-gebaseerde instrumenten, gereedschap of speelgoed speelt, intensiveert dit de fascinatie voor en het begrip van de natuurwetenschappen van je kind.
Ken je Learning Resources?
Zoals je al kunt aflezen aan de naam is het van wezenlijk belang voor Learning Resources om materialen te ontwikkelen die het voor kinderen leuk maken om te leren.STEM (Science, Technology, Engineering en Math) in het bijzonder heeft speciale aandacht bij Learning Resources. Daarom kan je kind bijvoorbeeld leren om robots te bouwen, de wereld om zich heen te onderzoeken, te experimenteren en te coderen. Voor onderwijzers is Learning Resources een goudmijn om te gebruiken in de klas. Codeer-dino's, sorteerspelletjes met dierfiguren en rekenspelletjes kunnen de les echt een oppepper geven.
Bekijk hier al onze producten van Learning Resources.
Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?Hier lees je meer over STEM, STEAM en STREAM. Lees hier meer.
Artikelnummer | 21-LER3104 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Leeftijd | 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar |
Geschikt voor | Leren, Creativiteit, Leerbereidheid |
Functie | Fantasie, Aanleren, Concentratie, Coördinatie, Creativiteit, Leergierigheid, Nieuwsgierigheid, Observatie, Reflectie, Oorzaak/Gevolg |
Materiaal | Kunststof |
Onderhoud | Handwas |
Handleiding / Spelregels | Engels, Frans, Spaans, Duits |
Neem mee | in het klaslokaal |
Vereist / inbegrepen / niet inbegrepen | Exclusief batterijen |
Login and Registration Form