Eco-tech lampje

€ 26,00
Op voorraad - Levertijd 2-3 werkdagen
Artikelnummer
1007-4M-03426
Gratis verzending vanaf €35,- | 30 dagen retourrecht
TrustedshopsTrustedshops
Bouw een systeem dat het lampje laat branden d.m.v. beweging en zwaartekracht. Draai aan de hendel of hang de waterfles aan het snoersysteem en laat de zwaartekracht stroom voor de gloeilamp opwekken.
Meer Lezen
Geschik voor:
  • Zelfstandig ondernemen
  • Fijne motoriek
  • Cognitieve vaardigheden
  • 0 maanden
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 9 maanden
  • 1 jaar
  • 18 maanden
  • 2 jaar
  • 2,5 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • 6 jaar
  • 7 jaar
  • 8 jaar
  • 9 jaar
  • 10 jaar
  • 11+ jaar
  • Senior
Wat maakt dit product bijzonder

Bouw een systeem dat het lampje laat branden d.m.v. beweging en zwaartekracht. Draai aan de hendel of vul de fles met water en hang deze aan het snoersysteem en laat de zwaartekracht stroom opwekken voor de gloeilamp.

Met deze set kan je kind spelenderwijs leren, alleen of met een vriend of met jou erbij. Bij ToyAcademy zijn we gek op de wetenschappelijke en creatieve producten van 4M, waarbij het plezier in wetenschap en de communicatie tussen kind en volwassene voorop staat.

Volg de handleiding stap voor stap of laat je kind zelf uitzoeken hoe hij/zij het in elkaar moet zetten als techniek zijn hobby is. De set is ideaal voor nieuwsgierige kinderen die van uitdagingen houden. En het is een leuke activiteit voor kinderen die wat meer willen weten over zwaartekracht en energie.

Goed als aanvulling op de bètavakken- en technische vakken op school, of als activiteit tijdens de vakantie.

Het spel leert je kind na te denken en het is goed voor de hand-oogcoördinatie en het begrip van oorzaak en gevolg. En de meeste kinderen leren natuurwetenschappen beter begrijpen als ze het in de praktijk kunnen toepassen en proefjes kunnen doen.

De sets van 4M versterken de fijne motoriek, concentratie en hand-oogcoördinatie en geven je kind meer zelfvertrouwen om zelf aan de slag te gaan.

Meer informatie
Artikelnummer 1007-4M-03426
Brand 4M
Leeftijd 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar, 11+ jaar
Geschikt voor Zelfstandig ondernemen, Fijne motoriek, Cognitieve vaardigheden
Functie Zelfstandig ondernemen, Fantasie, Fijne motoriek, Oog-hand coördinatie, Cognitieve vaardigheden, Concentratie, Creativiteit, Logisch nadenken, Nieuwsgierigheid, Probleemoplossend denken, Rollenspel, Oorzaak/Gevolg
Specialisme/Ontwikkel vaardigheden binnen een bepaald gebied Natuurkunde
Handleiding / Spelregels Deens, Engels
Neem mee naar het vakantiehuisje