Experimenten voor in de keuken

€ 30,00
Op voorraad - Levertijd 2-3 werkdagen
Artikelnummer
1007-4M-05533
Gratis verzending vanaf €35,- | 30 dagen retourrecht
TrustedshopsTrustedshops
Maak een batterij van een citroen of je eigen vulkaanuitbarsting. Met deze set experimenten voor aan de keukentafel (of waar je ook wil) is het leuk om meer te leren over hoe de wereld in elkaar zit.
Meer Lezen
Geschik voor:
  • Zelfstandig ondernemen
  • Fijne motoriek
  • Cognitieve vaardigheden
  • 0 maanden
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 9 maanden
  • 1 jaar
  • 18 maanden
  • 2 jaar
  • 2,5 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • 6 jaar
  • 7 jaar
  • 8 jaar
  • 9 jaar
  • 10 jaar
  • 11+ jaar
  • Senior
Wat maakt dit product bijzonder

Kan je een batterij maken van een citroen of je eigen vulkaanuitbarsting maken? Ja. Met deze set experimenten voor aan de keukentafel (of waar je ook wil) is het leuk om meer te leren over hoe de wereld in elkaar zit.

In deze grote set zitten ingrediënten voor meer dan 30 verschillende kleine experimentjes: maak de piepschuim bolletjes statisch of laat je vrienden zien dat je een kopje water ondersteboven kunt draaien zonder dat het water eruit valt.

De experimentenset maakt deel uit van de vele STEM-leersets van 4M, waar je kind speelt en tegelijkertijd wetenschap, technologie, techniek en wiskunde leert.

De verschillende experimenten kunnen vanaf ongeveer 8 jaar worden uitgevoerd en het is goed om een volwassene in de buurt te hebben om het proces in de gaten te houden.

Je hoeft geen voorkennis in wetenschappelijke disciplines te hebben om je kind op weg te helpen. Alles wordt jullie uitgelegd. Samen kunnen jullie ontdekken hoe de eenvoudigste experimenten de meest intrigerende verbindingen demonstreren.

Een goed cadeau-idee voor zowel nieuwsgierige kinderen als voor kinderen die spelend wetenschap willen verkennen om te snappen waarom het spannend is.

Meer informatie
Artikelnummer 1007-4M-05533
Brand 4M
Leeftijd 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar, 11+ jaar, Senior
Geschikt voor Zelfstandig ondernemen, Fijne motoriek, Cognitieve vaardigheden
Functie Zelfstandig ondernemen, Fantasie, Fijne motoriek, Oog-hand coördinatie, Cognitieve vaardigheden, Concentratie, Creativiteit, Logisch nadenken, Nieuwsgierigheid, Probleemoplossend denken, Rollenspel, Oorzaak/Gevolg
Specialisme/Ontwikkel vaardigheden binnen een bepaald gebied Natuurkunde
Handleiding / Spelregels Deens, Engels