Programmeer een dierenvriendje - Eenhoorn
- Stimuleert het leervermogen van je kindje, wat zowel door het gebruik van haar of zijn lichaam als door het opdoen van feitelijke kennis wordt geactiveerd.
- Leren
- Creativiteit
- Leerbereidheid
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Zeg hallo Skye, de paarse eenhoorn en nieuwe beste vriend van je kind. Met Skye en al het leuke toebehoren kan je kind rustig leren coderen, omdat de set ondersteunt dat je een figuur kan plannen en vervolgens op "go" kunt drukken.
Een interactieve en speelse manier om vooruit te denken, zoals je moet doen wanneer je apps en computerprogramma's programmeert.
In het mooie toverboek staan veel magische avonturen voor Skye. Je kind kan ook de toverstok instellen om een van de 12 toverspreuken te gebruiken, waardoor Skye gaat dansen, oplichten en vele andere trucs doet.
Je kind kan Skye programmeren om in verschillende sequenties te bewegen in "Code mode" of zijn eigen uitdagingen voor Skye ontwerpen met de vele mooie dingen in de speelgoedset van 22 delen.
Gebruikt in totaal 5 AAA batterijen, die niet zijn inbegrepen.
Dit product draagt bij aan een beter leervermogen van je kind:
- Ontwikkelt het leervermogen van je kindje, wat zowel door het gebruik van haar of zijn lichaam als door het opdoen van feitelijke kennis wordt geactiveerd.
- Prikkelt het verlangen van je kind om nieuwe dingen te leren.
Afmetingen 10 x 14 cm.
Geschikt vanaf 4 jaar tot 10 jaar
STEM (Science, Technology, Engineering and Math) beslaat allerlei soorten speelgoed en activiteiten die een interdisciplinaire insteek hebben, en spelen en leren met elkaar verweven. Het onderscheid tussen natuurwetenschap, technologie, bouwkunde en wiskunde vervaagt, en van de leuke en spannende spelletjes en experimenten leert je kind een hoop.
Ken je Learning Resources?
Zoals je al kunt aflezen aan de naam is het van wezenlijk belang voor Learning Resources om kinderen te voorzien van materialen die het leuk maken om te leren.STEM (Science, Technology, Engineering en Math) in het bijzonder heeft speciale aandacht bij Learning Resources. Zo kan je kind bijvoorbeeld leren om robots te bouwen, de wereld om zich heen te onderzoeken, te experimenteren en te coderen. Voor onderwijzers is Learning Resources een goudmijn om te gebruiken in de klas. Codeer-dino's, sorteerspelletjes met dierfiguren en rekenspelletjes kunnen de les verlevendigen.
Bekijk hier het assortiment van Learning Resources.
Artikelnummer | 21-LER3105 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Leeftijd | 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar |
Geschikt voor | Leren, Creativiteit, Leerbereidheid |
Functie | Fantasie, Aanleren, Concentratie, Coördinatie, Creativiteit, Leergierigheid, Nieuwsgierigheid, Observatie, Reflectie, Oorzaak/Gevolg |
Materiaal | Kunststof |
Onderhoud | Handwas |
Handleiding / Spelregels | Engels, Frans, Spaans, Duits |
Neem mee | in het klaslokaal |
Vereist / inbegrepen / niet inbegrepen | Exclusief batterijen |
Afmetingen: | 10 x 14 cm |
Login and Registration Form