Programeer je dierenvriendje - Dino - groot
€ 65,00
Op voorraad - Levertijd 2-4 werkdagen
Artikelnummer
21-LER3082
Leer de basisprincipes van het coderen helemaal zonder scherm of internet. Zuiver spel en fantasie - en een beetje logisch denken.
Geschik voor:
- Leren
- Creativiteit
- Leerbereidheid
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Wat maakt dit product bijzonder Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?
Leer de basisprincipes van coderen zonder gebruik te maken van een scherm of enige vorm van IT. Gewoon spelen en fantaseren - en een vleugje logica.
- De schattige dino's Rumble en Bumble hebben jullie hulp nodig om door het mooie verhaal heen te spelen, dat in boekvorm meegeleverd wordt.
- In het boek zijn er uitdagingen in verhaalvorm, die appelleren aan de fantasie van kinderen en hun probleemoplossingsstrategieën. Je kind moet de uitdagingen of opdrachten oplossen door Rumble en Bumble te coderen met de knoppen.
- Speel verstoppertje, verwijder stenen uit de grot of laat Rumble een dutje doen of een hapje eten.
- Elke gecodeerde bewegingssequentie kan 30 stappen lang zijn. Elke druk op de knop zorgt ervoor dat Rumble 10 cm beweegt.
- In "speelmodus" kunnen de dino's ook eten of een grappige dans dansen.
- Bevat: Verhalenboek in kleuren, 10 codepootafdrukken, 3 kartonnen speelstukken, speeluitrusting van plastic en startgids in het Frans, Engels, Duits en Spaans.
- Vereist 3 AAA-batterijen, die apart moeten worden gekocht.
Leer de basisprincipes van het coderen helemaal zonder scherm of internet. Zuiver spel en fantasie - en een beetje logisch denken.
- Voor kinderen zo jong als 4 jaar.
- De grappige dino's Rumble en Bumble hebben jullie hulp nodig om zich door dit fijne verhaal, dat in boekvorm ingesloten is, heen te spelen.
- In het boek vind je uitdagingen in vertellende vorm, die de fantasie en strategische zin van je kinderen om problemen op te lossen, aanspreken. Je kind lost de uitdagingen of taken op door Rumble en Bumble te coderen op hun knopjes.
- Speel verstoppertje, welke steen is verdwenen van de grot, laat Rumble een dutje doen of wat te eten halen.
- Elke gecodeerde bewegingsvolgorde kan tot 30 stappen lang zijn. Elke druk op het knopje beweegt Rumble 10 cm.
- In "Playmode" kunnen de dino's ook eten, dansen of dol-dwaze liedjes brullen.
- Inhoud: Het verhalenboek (Engels) in kleuren, 10 coderingsvoetsporen, 3 kartonnen speelset decoraties, kunststof speelgoed voor dino en een starthandleiding in het Frans, Engels, Duits en Spaans.
- Werkt op 3 stk AAA batterijen, die je separaat koopt.
Je kind ontwikkelt er begrip en gevoel voor, dat je techniek kunt laten doen, wat je graag wilt, alsook de logica achter computercodering.
Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?Hier lees je meer over STEM, STEAM en STREAM. Lees hier meer.
Meer informatie
Artikelnummer | 21-LER3082 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Leeftijd | 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar |
Geschikt voor | Leren, Creativiteit, Leerbereidheid |
Functie | Fantasie, Aanleren, Concentratie, Coördinatie, Creativiteit, Leergierigheid, Nieuwsgierigheid, Observatie, Reflectie, Oorzaak/Gevolg |
Materiaal | Kunststof |
Onderhoud | Handwas |
Handleiding / Spelregels | Engels, Frans, Spaans, Duits |
Neem mee | in het klaslokaal |
Vereist / inbegrepen / niet inbegrepen | Exclusief batterijen |
Afmetingen: | 10,2 x 7 |
Login and Registration Form