Plugo count - Interactief rekenen
- Traint de cognitieve vaardigheden van je kind.
- Cognitieve vaardigheden
- Logisch nadenken
- Cijferbegrip
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Over Shifu Plugo:
Shifu Plugo is een serie leerzame, intuïtieve en spannende manieren om spelenderwijs te leren spellen, tellen, rekenen, muziek maken, logisch denken en nog veel meer. De spellen maken gebruik van AR-technologie - Augmented Reality. Dit is een term die betekent dat de werkelijkheid wordt uitgebreid met behulp van technologie. Het is dus niet een kwestie van óf/of - het is zowel/als.
Plugo is gericht op kinderen van 4-10 jaar. Het bestaat uit een speelmat met een speciaal interactief veld aan één kant en een gleuf voor een tablet of smartphone aan de andere kant. Je kind speelt of leert vervolgens met behulp van een gratis app op je apparaat, de camera en de losse onderdelen die in de verschillende dozen met Plugo-spellen zitten.
Het spel is intuïtief en speels, waardoor zelfs jonge kinderen het heel snel onder de knie hebben.
Waar gaat Plugo Count over?
In Plugo Count spelen en leren je kind over tellen, sommen maken en de vijf verhalen voortzetten met behulp van getallen en resultaten. De moeilijkheidsgraad stijgt naarmate je kind meer leert.
In de doos met Plugo Count vind je een speelset met stukken met cijfers en wiskundige symbolen en een houder die aan het ene uiteinde van de Gamepad moet worden geplaatst. Wanneer het spel begint, telt en rekent je kind zich een weg door alle verhalen en uitdagingen.
- Overzichtelijkheid en kwaliteit: Al vanaf het moment dat je Shifu ontvangt, merk je dat er veel aandacht is besteed aan het toegankelijk maken van de technologie en het eenvoudig te maken om te beginnen voor zowel volwassenen als kinderen.
- Rustig en kindvriendelijk speldesign: Plugo heeft een rustig tempo en niet een heleboel bliep-biep-geluiden. Er zijn grappige stemmen die de speler begeleiden, en er is zowel applaus als confetti wanneer een uitdaging is voltooid, maar het is op een manier die niet stressvol is of de focus wegneemt van de eigenlijke activiteit. De kleuren zijn gedempt, en het geheel heeft een vredige uitstraling die een aangename en vriendelijke sfeer creëert. Als je snel tempo en actie verwacht, moet je iets anders vinden om een Plugo te laten tellen. Hier nemen we de tijd.
- Makkelijk om te beginnen: Je hoeft alleen maar de gratis app 'Shifu Plugo' te downloaden in de App Store of Google Play, de app te openen, je tablet of smartphone in de gleuf op de speelmat te plaatsen met het scherm naar jezelf gericht, en dan begint het spel met duidelijke gesproken instructies aangevuld met eenvoudige schriftelijke instructies op het scherm. Binnen 2 minuten ben je bezig met het bouwen van bruggen, het tellen van raketten en het oplossen van letterrijmen, terwijl je kind spelenderwijs leert. Alle spellen beginnen met kleine oefeningen, zodat je kind het interactieve samenspel tussen de technologie en de fysieke wereld begrijpt.
- Aanpassing aan de vaardigheden van je kind: Je kunt met inloggen spelen of zonder. Als je ervoor kiest om de eerste keer in te loggen wanneer je de app gebruikt, past de app uitdagingen en het spel aan de toenemende vaardigheden van je kind aan. Op die manier wordt het spel nooit saai. Je kunt bij de start van het spel ook zelf de moeilijkheidsgraad kiezen, het is supermakkelijk, en er zijn veel moeilijkheidsgraden. Je kunt ook meerdere verschillende spelers aanmaken met zowel naam als hun eigen moeilijkheidsgraad, zodat je later kunt terugkomen en verder spelen op het juiste niveau. Je kunt het spel op elk moment pauzeren en een andere moeilijkheidsgraad kiezen of van speler wisselen, als het nu de beurt van je grote zus is.
- Hoeveel verschillende activiteiten zijn er in Plugo? In elk Plugo-spel - ook in dit - zijn er 5 verschillende spelverhalen en samen meer dan 250 verschillende uitdagingen en logische puzzels. Alle spellen ontwikkelen de creativiteit, analytische vaardigheden en een speelse en veilige benadering van technologie van je kind - naast de specifieke vaardigheden waarop elk Plugo-spel zich richt. Bijvoorbeeld, geometrie en logica in Plugo Link, en muzikaliteit en ritme in Plugo Tunes.
- Talen: Plugo Count is beschikbaar in het Engels, Deens, Zweeds, Frans, Noors, Nederlands en Duits, omdat de app de taal bestuurt.
- Technische vereisten: Plugo vereist een internetverbinding als je de app moet downloaden. Wanneer je de app op je apparaat hebt, kun je Plugo openen en spelen zonder internet.
Plugo werkt met de volgende apparaten:
-
Apple:
iPad 5e generatie en nieuwer
iPad Mini 2 en nieuwer
iPad Air alle modellen
iPad Pro alle modellen, behalve Pro 12,9 inch
iPhone 6 en nieuwer
Android:
2015 en nieuwer
2GB RAM en meer
Android 8.0 en nieuwer
Tablets - Samsung (behalve Tab A7, S7, S7 Plus, A 10,5 en A8)
7 (2022 editie), 8 (2018+2020 editie), 8+ (2020 editie).
Werkt alleen met smartphones waarvan de camera aan de bovenkant in het midden is geplaatst.
Werkt niet met tablets van 10 inch en groter.
Amazon Fire
Dit product draagt bij aan een beter leervermogen van je kind:
- Bevordert de cognitieve vaardigheden van je kind.
- Bevordert logische vaardigheden en competenties.
- Stimuleert de basale kennis van cijfers en hoeveelheden, en basishandelingen zoals optellen en aftrekken van je kind.
Geschikt voor kinderen van 4 jaar tot 10 jaar
In de klas gebruikt je kind een enorm scala aan vaardigheden en zijn er uitdagingen op zowel sociaal, academisch, lichamelijk en geestelijk vlak. Je kind kan er baat bij hebben om één of twee van de academische vaardigheden met jou rustig thuis te oefenen.
Met oefeningen, leerspelletjes, opdrachten en andere vormen van spel en academische activiteiten kan je kind geleidelijk zijn/haar vaardigheden verbeteren in schrijven, getalherkenning, logisch denken, rekentafels en andere academische vaardigheden.
Misschien is het zo dat je kind geen genoeg kan krijgen van academisch spelen en thuis verder wil met logica, getallen en letters. Of misschien is je kind nog niet met school begonnen, maar heeft het zo een zin om op school te beginnen samen met de oudere kinderen in de omgeving. Bewaar leuk schoolspeelgoed in huis zodat je kind kennis maakt met speelgoed dat de mogelijkheid biedt om academische vaardigheden te trainen wanneer je kind ook maar zin heeft.
Artikelnummer | 1009-SHIFU020 |
---|---|
Groenere keuze | Verpakking |
Brand | playshifu |
Leeftijd | 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar |
Geschikt voor | Cognitieve vaardigheden, Logisch nadenken, Cijferbegrip |
Functie | Cognitieve vaardigheden, Concentratie, Logisch nadenken, Observatie, Probleemoplossend denken, Begrip van getallen en hoeveelheden |
Specialisme/Ontwikkel vaardigheden binnen een bepaald gebied | Wiskunde |
Handleiding / Spelregels | Deens, Engels, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds, Duits |
Login and Registration Form