4M KidzLabs - Magnetisch inbraakalarm
- Wekt/Wekt zeer waarschijnlijk belangstelling bij je kind voor ondernemerschap en doe-het-zelf bouwprojecten.
- Zelfstandig ondernemen
- Wetenschap & spel
- Nieuwsgierigheid
- 0 maanden
- 3 maanden
- 6 maanden
- 9 maanden
- 1 jaar
- 18 maanden
- 2 jaar
- 2,5 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14+ jaar
- Senior
Is je kind al lang voorbij de fase waarin het fascinerend was om magneten op de koelkast te plaatsen en er weer af te trekken?
"Kom niet op mijn kamer." Met het magnetische diefstalalarm kan je oudere kind op een leuke manier leren over magnetisme en elektrische circuits zonder dat het saai en theoretisch wordt. De meeste kinderen krijgen een beter begrip van natuurwetenschappelijke onderwerpen wanneer ze deze in de praktijk kunnen toepassen en experimenten kunnen uitvoeren.
Monteer het alarm zelf en denk na over hoe de verschillende onderdelen ervoor zorgen dat het alarm werkt. En gebruik hem daarna om kleine broertjes en zusjes buiten je kamer te houden of anderen weg te houden van de snoeplade.
De set is perfect voor techniekliefhebbende kinderen die op zoek zijn naar uitdagingen. En het is een goede activiteit voor kinderen die liever met hun handen leren en praktische ervaring moeten opdoen om te vinden dat techniek, elektrische circuits en magnetisme spannend en relevant zijn om over te leren.
- Goed aanvullend op de natuur- en technieklessen op school
- Leuke activiteit tijdens de vakantie
- Nieuwe ervaring met logisch denken
- Kan je kind aanmoedigen tot meer bouw- en doe-het-zelf projecten.
Het magnetische diefstalalarm vereist een kruiskopschroevendraaier en twee AAA-batterijen, die NIET zijn inbegrepen.
Verbetert belangrijke vaardigheden die het leervermogen van je kind boosten:
- Wekt animo voor bouwen en DIY-projecten.
- Wanneer je over een thema of onderwerp kunt praten terwijl je samen speelt, helpt dit bij de uitbreiding van de woordenschat van je kind.
- Perfect voor nieuwsgierige kinderen.
Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar.
STEM (Science, Technology, Engineering and Math) beslaat diverse soorten speelgoed en activiteiten die een interdisciplinaire insteek hebben, en leren en spelen met elkaar verweven. Spelen met op STEM-gebaseerd speelgoed en gereedschap is leuk, en het versterkt daarbij de fascinatie voor de natuurwetenschappen van je kind.
Weet jij wat STEM betekent en waarom de meeste kinderen beter leren als ze vakoverschrijdend werken?Hier lees je meer over STEM, STEAM en STREAM. Lees hier meer.
Artikelnummer | 1007-4M-03440 |
---|---|
Brand | 4M |
Leeftijd | 3 jaar, 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar, 7 jaar, 8 jaar, 9 jaar, 10 jaar, 11 jaar |
Geschikt voor | Zelfstandig ondernemen, Wetenschap & spel, Nieuwsgierigheid |
Functie | Zelfstandig ondernemen, Wetenschap & spel, Fantasie, Fijne motoriek, Oog-hand coördinatie, Cognitieve vaardigheden, Creativiteit, Logisch nadenken, Nieuwsgierigheid, Observatie, Probleemoplossend denken, Oorzaak/Gevolg |
Handleiding / Spelregels | Deens, Engels |
Neem mee | in het klaslokaal, naar het vakantiehuisje |
Vereist / inbegrepen / niet inbegrepen | Inclusief batterijen |
Login and Registration Form